19 Şubat 2010 Cuma

Siyasi gibi İronik gibi Üniversite Bildirilerine Karşı Yetmişmilyon Adım

"Omurgasızlar:1. bir omurgası olmayan hayvanlara verilen genel bir addır. Omurgasız olarak adlandırılan canlıların yapılarında hiçbir iskelet bulunmaz. Omurgasız hayvanların vücudunun dış kısmını örten ve destekleyen bir dış yapı bulunur.(wikipedia)
2. o kalip senin bu kalip benim, zorlanmadan uyan insan tipi. omurgasiz olmak surec gerektirir, maharet ve zeka gerektirir. yukselen trenddir. ama zamanla kireclenme sonucu yanlis bicimlenmis bir omurga da olusabilir sonunda, dikkat etmek gerekir.(ekşisözlük, omurgasılar başlığı)

İşte, iki yorumunu da gördünüz, fotoğraftaki hangisi dersiniz?.................................(bu noktalara uzun politik ve kalitesiz ironik zırvalamalar yerleştirin)........................................................................................................................."


Artık illallah dedim bu tip şeyleri görmekten. Yukarıdaki tabii yapılmadı, ama bunu mantıklı bulup yayınlayacak zihniyet yüzünden mizah anlayışımı yitirdim. Önüme gelen her fotoğrafa balon çıkartıp kötü espri yazar, gazetede bulduğum her kafayı kesip altına vücut çizer oldum.

Şimdi buradan üniversitelerin sol teşkilatlarına sesleniyorum: "Yalvarıyorum, bildirilerinizde ironiyi, zeki görünmek için kullanmayın. Yapamıyorsunuz. Politik mizah ve hatta mizahın kendisi çok daha farklı bir şey. Kitap okumakla oluşan bir şey, ya da deneyimle olan bir şey değil, eğer deneyimle olsaydı Salih Memecan şu anda bütün Ivy League okullarından politik mizaha yaptığı katkılardan ötürü onursal diploma almıştı.(gördüğünüz gibi ben de yapamıyorum, o yüzden "iyi biliyorsan sen yap!" demeyin.) Ayrıca, yazılarınızda karşı çıktığınız kişinin konuşmalarını tahrif ederken de yalvarıyorum komik olmaya çalışmayın, doğrudan ne dediyse onu aktarın. Yeteri kadar sevimsiz bir alanı, ironi kullanarak daha sevimsiz hale getiriyorsunuz."

Bana kalırsa, doğru olduğuna ve zeka koktuğuna inandığım bir tanesini yayınlayayım aşağı


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN