9 Şubat 2010 Salı

Gıda Endüstrisi Modeli Çocuklar Üzerine

Burada gördüğünüz iki arkadaş haricinde bir de Kinder çocuğu var, ama onun büyümüş halini bulabildim. Peki bu iki arkadaşın durumu nedir şu an? Bu ikisini bulana ya da getirene tam yüzbinlira veriyorum!

Bazen emin olamıyorum, gerçek mi, yoksa ellilerde çizilen pin-up kızlar gibi sadece idealize edilmiş insanlar mı. Ayrıca bebek derseniz Platon için bile idea olarak Eti Cicibebe Bebeği vardır. Böyle bir şey söylediğim için özür dilerim, ama blog'a yeniden ısınmaya çalışırken bu tip şakalara müsamaha göstermenizi istiyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Monteyn. Ailecek begenerek okuyoruz. Yeni yeni bir bloga basladim kendim, yaziisleri.org, hakkimizda kismini bir oku. Yazi yollamak istersen cok sevinirim. Kolay gelsin.

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN