19 Şubat 2010 Cuma

Öhö

Kimliğimi merak edenler olmuş.
Alın, aşağıya web sayfamın linkini veriyorum.
Bu saçma sorular son bulsun.


P.S: Twitter'dan da ekleyebilirseniz memnun olurum, zira 28 izleyicim var. Yalnız Felemenkçe bilmeyenler için İngilizce seçeneğim yok. Ama okur kitlemin tümünün Felemenkçe bildiğini tahmin edebiliyorum.

P.S2: Yalnız Eric Clapton'ın Wonderful Tonight'ını kötü yorumlamışım, ona +rep vermenize gerek yok. Hele bu Eric Clapton ve George Harrison'ın manitasal durumları var. O konuya girip kimseyi derbeder eylemek istemiyorum. Ama hala da Layla'daki tutku Something'in naifliğini yok eder diyorum.

P.S3: Buraya da 10 dakikada bir, bir şeyler ekler oldum, ama bunu duyunca kimse pişman olmayacak


Bu arada Nick Cave demişken, taverna troubadour Nejat Alp'i unutursak çok büyük ahlaksızlık olur.

P.S4: Ablada kelav tipi olduğunu ben bile anladım, yılların insan sarrafı Nejat Abimizi nasıl katakulliye getirmiş muazzam bir zeka. Bunu, Schopenhauer Aşkın Metafiziği'nde biraz inceler gibi olsa da, Arkadaşım şarkısını dinlemediği için çıkarımları bu noktada yetersiz kalıyor.

P.S5: Bıyıklarını boyayan erkeklerin, ya tüm parasını kerhanede harcadığına ya da gedikli bir sübyancı olduğuna dair önyargılarım var. Bu önyargılarımı yıkamıyorum. Şimdi buraya Einstein'ın bir sözünü de yazıp iyice rezil etmek istemiyorum. O yüzden kesiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN