26 Ağustos 2009 Çarşamba

Mogvay Şeytandan Korkuyor


Lays'in Tuzlu ve Karabiberlisini gördünüz mü? Bu tip bir çakallığı ya Procter & Gambler'dan ya da Frito Lay'den beklerdim. Bir cipse "tuzlu" demek, fırıncıların "Evet artık ekmeklerimiz unlu" demesiyle eşdeğer bir saçmalıktır. Biliyorum Estrella geçenlerde tatlı bir cips çıkardı ama çok uç bir örnek. Eğer bir cips tuzsuzsa bu yazılabilir, ama üstüne hala "tuzlu" yazmanın hala anlamını çözemiyorum.

Sanırım markanın bu işlerini hangi arkadaş yapıyorsa sadece teorik bilgisi var ticaret piyasası ya da ne bileyim, tanıtım hakkında, daha pişmemiş. Sadece "karabiberli" yazsa biliyor ki cefakar Türk insanı "Ulan nasıl olsa baharatlısının içinde karabiber vardır, o zaman aynı parayı verip neden daha az şeye sahip olayım ki!" diye düşüneceği için adam bir şeyler uydurmak istemiş fakat "Tuzlu" demiş, açıkça söylüyorum kim düşündüyse gerizekalıymış. Başka bir şey demiyorum, umarım yeni paketlerinde "Artık Hem Patates Hem Tuz Hem de Karabiberli" yazarak kendilerini rahatlatırlar, hem daha zengin gösterir.

Ayrıca hangimiz eskiden Uzay şimdi Frito Lay olan firmaya kırgın değiliz ki dostlar?
Şimdilerde ortalıkta "Çerezza Sinema" diye dolanan cips bundan önce tam üç kere piyasadan çekildi. İlk olarak Uzay satın alındıktan sonra tombi ailesinin bir üyesiyken, üretilmemeye başladı. Bu arada Tombi de Cheetos oldu. Sonra bir kere daha 2001 civarında "Dev Pokemon Tasosu" stratejisiyle piyasaya sürüldü ve yine çekildi. En yakın zamanda da "Sishrli Annem" cipsi olarak piyasaya sürüldü. Yalnız bu nasıl bir ticari hamleyse pakedin üstünde "Nevra Serezli" vardı ya hu! Amerika'da Cheetos'ların üstünde Courtney Love'ın fotoğrafının olması kadar saçma bir şey bence. Tahminimce bu Nevra Serezli olayı, o dizide yaşanan olayların hepsinden daha fantastikti, hem de gerçek dünyaya ait olmasına rağmen. Neyse zaten Frito Lay en büyük hatayı Doritos'un Mavi renk, yalanarak yenilemeyen, acılı, üçgeninin içinde penguen olan "cool ....." cipsini piyasadan kaldırarak yaptı zaten.

Bu arada Sihirli Annemden bahsedince ekürisi Bez Bebek'i unutmak istemiyorum. Tabii efektlerin 97 3dmax'te yapıldığı gerçeğinin yanında, oyunculuktan bahsetmek istiyorum, ve Ah! Tabii ki Oya Aydoğan.

Bez Bebek'te Joker'i oynayan arkadaşın ilk olarak Ruhsar'da ofis çalışanı, sonra Ekmek Teknesi'nde Ölü olarak oynadığını hatırlıyorum. Şimdi de çok acaip bir şey oldu bu arkadaş ama yorum yapamıyorum ağız hareketleri aklıma geldikçe. Dikkatinizi çekerim her işinde biraz daha fantastikleşiyor, sanırım bundan sonraki dizisinde "Wingardium Leviosa" büyüsü olarak oynayacak kendisi.

Şimdi gelelim Oya Aydoğan'a, öncelikle şunu belirtmek istiyorum, çok büyük ihtimalle Mine Koşan'la çok uzaktan akraba kendisi. İkisi de aynı şekilde genişliyorlar, sanırım ikisinin de kullandıkları ruj aynı ve bir miktar Öglena içeriyor bu ruj ve kloroplast sayesinde gün boyunca yemeklerin dışında da besin maddesi sağlıyor olabilir. Bilmiyorum, belki öyle olmayabilir ama. Neyse Oya Aydoğan'ın oyunculuğunun STV'de yayınlanan "Boşanmak İstemiyorum" kadrosuyla aynı seviyede olduğunu söylememe gerek yok sanırım, ve unutmayalım ki makyaj masraflarını Polisan Gülen Boya ya da Marshall sağlıyor. Büyük ihtimalle Marshall'dır çünkü o kadar renk çeşidi sadece Marshall'da var. Ayrıca çok makyaj yapıyor, badana yapıyor demiyorum, o renkleri nereden bulduğuna dair bir merağım var sadece.

Şu an Banu Alkan ve Oya Aydoğan'ın kavgalarından bahsetmek isterdim ama fark etmediğiniz bir gerçeği yüzünüze bir tokat gibi çarpmaya karar verdim. ASLINDA BANU VE OYA AYNI İNSANLAR!!! Sadece gündemde kalmak için kendi kendisine laf ediyor, arada adını hatırlayamadığım için şu an "Murat Bardakçı" sandığım sevgilisinden dayak yiyor. Ama şöyle dünya edebiyatına göz gezdirdiğimiz zaman biliyorsunuz ki "Dr. Jekyll ve Mr. Hyde" durumu var, fakat bu daha çok "Mr.Hyde ve Mr.Hyde" hissi uyandırıoye insanın içinde. Şunu demek istiyorum, eğer ikisinin farklı insan olduğunu birisi kanıtlayabilirse, bu blog'da kendisine bir tane yazı yazma hakkı veriyorum, ama en az Malazlar Kibrit Kutuları kadar saçma fotoğraf bulması şartıyla.

Sözlerimi "Saykedelik insanların memleketi Türkiye!" diye bitirip sosyal mesaj verecektim, ama vazgeçtim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN