4 Ocak 2011 Salı

Beklenmedik İzleyici Artışı Üzerine


Bilseydim, çok önceden Chuck Lorre'u aşağılardım ya hu, demek patlama yaşatacak olay Chuck Lorre'a bir şeyler demekmiş, ulan seks tutuyor diye, seksli şeyler de anlatmıştım(blogun içinde lütfen aramayın, seksli dediğim kamyonu devirmek falan yani) da artma olmamıştı, bilsem Chuck Lorre'a her yazıda lanet yağdırırdım, kendime de kurşun döktürürdüm.(isa siki) Burada bir bit yeniği olduğundan şüphelendiğim için şimdi nasıl olmuş da bu olay gerçekleşmiş diye araştırmaya başlayacağım, kendimin bir dakikasını sizin ise 1 saniyenizi alacak bu olay.

Ha kurşun dökmek demişken, tabii Türkiye Büyükelçiliği'nde bulunduğum sıralarda kurşun döktürmüşlüğüm oldu, sanıyorum ki bir erken dönem Black Sabbath, efendime söyleyeyim, böyle cadılı madılı ambiyans istiyorsa genç metal grupları, kurşun döktürmelerini tavsiye ediyorum.(Genç Metal gruplarına tavsiyeler kitabım yakında raflarda olacak. Hatta bir tane örnek vereyim kitaptan:" Evet gençler benim de metal yaptığım bir zaman oldu. Kurulma aşamasındaki bir grubun yapmaması gereken ilk şey Megadeth-Metallica tartışması bana kalırsa. Çünkü günlük hayatta yaşarken kimsenin sikinde olmayan bu olay, Duke Ellington mı, yoksa Brian Eno mu karşılaştırması kadar can sıkıcı bir şey. Ayrıca bu tartışmadan sonra Dave Mustaine gelip de, "çok sağol kardeşim, beni o pislere karşı çok içten korudun haklı olan da sensin." demeyecek. Hatta gelmemesi normal bir şey, mesela yine 15 yaşlarndayım, enstrüman sahibi olmak için çeşitli hayallerim var. Flea o zamanlar bana kalırsa en iyi bas gitar çalan insan olduğu için, şu ağza takılan maskelerden takıp, kafamı sıfıra vurdurduğum fotoğrafımla beraber "Abiciğim yap bi güzellik ölümcül hastalığa tutuldum, bir tane gitarını yolla bari." gibi mektup atıp planlıyordum. Ha bunu yapmadım mı sanıyorsunuz? 14 yaşımdayken benzerini Levent Yüksel fan sitesinde bir forumda "Abi bas gitarımın teli koptu, seni çok seviyorum, evimin adresi bu, çok fakirim lütfen bir takım gitar teli yollar mısın?" yazmışlığı olan bir insanım, uluslararası çalışmamamın tek sebebi aklımın başına biraz da olsa gelmesi.) bir teyzenin evinde, çıkan şekillere antropomorfik anlam yüklenmesinden tutun, kaynayan metalin yapısından ötürü kabarcıklar çıkarması vesilesini "hıı bak göz varmış göz" denmesine kadar her türlü pislik bu evlerden çıkıyor. O zaman ben de ortaokul din öğretmenim(lyceé de normale supérieuere)(ben normale değil supérieure kısmında okudum)(bu tip şakaları sadece babalar ve emekli öğretmenler yapar sanardım, meğerse her erkekte hortlamaya yatkın bir hastalıkmış, "orta yaşlı erkek kötü şaka sendromu") Muesluem Guellue'nün dediği bir şey söylüyorum bu başkasına laf atan teyzelere "Gıybet yapmak, ölü kardeşinizin çiğ etini yemek eşdeğer tutulmuştur." Hadi bakalım şimdi, komşu Hatice teyzenin gözü olsa bile üstünde maçan sıkıyorsa konuş şimdi. Zaten demiştim, zorunlu din dersi yüzünden şu yaşıma(463) geldim hala bazı geceler altıma kaçırıyorum

Hahım, herbokubilenadam şey yapmış, çünkü yaptığım hesaplara göre normalde 59'uncu izleyiciden 60'a geçmek en az iki ay alacak, 100'üncü kişiyi gördüğü zaman muhtemelen göt kıllarım tel kadayıf olmuş, okuyan insanlara "yavrum içlik giymeyi unutma", "para durumun nasıl", ya da "aman olaylara karışma" gibi şeyler söylüyor olacaktım. Kendisine teşekkür ediyor, hatta bir adet şarkı yolluyorum.


P.S:Bu arada, yeni yıllı, listeli yazı yazamadım, geçen seneki gibi "Golden Hacı Kokusu Awards" veremedim, Taner Yıldız'a falan. Neyse, 2010 yılının en iyi albümü My Beautiful Dark Twisted Fantasy bence, hip-hop'a dair önyargısı olanlara şarkılardaki sample'ların King Crimson'ın 21st century schizoid man'inden tutun, Gil Scott-Heron'a kadar gittiği ve bilinçli sözlerle döşendiğini belirtmek isterim. Ayrıca 2011'den de beklendim bacağımın atmaması, amınakoym yine bacağım atmaya başladı. Bizimkiler'deki Taktak Sedat'ın "tak" demesi yerine bacağının o sıklıkta kasılıp attığını düşünün.


P.S2: Fotoğraftaki alet "Krom Beş Servolu Motion Kontrollü Islak Mendil Paketleme Makinesi" ağza takılan maskelerden ararken buna denk geldim. Eğer satın almak isteyeni, ihtiyacı olan okur varsa diye linkini buraya yerleştiriyorum.

4 yorum:

MERY DAIMON dedi ki...

:)

her boku bilen adam dedi ki...

uzun zamandır çaktırmadan takip ediyordum ama dayanamadım artık. ben teşekkür ederim jest için.

beğenerek takip ediyoruz efendim.

miss şizoid dedi ki...

bence son zamanlarda yaptığı en hayırlı işi hbba'nın.
ilerde sen de çok ünlü olursan, populist izleyenlerinle bir tutma bizi:d

monteyn dedi ki...

takılıyoruz. bir de bir tutmak ne ya hu? onları gizli orgy alemlerime alacağımı sanıyorlarsa büyük yanılgı içerisindeler. Eyes wide shut'taki gibi, maskeli partilere belli kişiler gelebiliyor, onları da biliyorsun zaten, şimdi daha şey yapmaya gerek yok.

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN