12 Mayıs 2010 Çarşamba

Paolo Conte




Yazıyı sonra da yazarım ama bunu dinlemeniz lazım. Bir de bazen dinlerken "ben bu şarkıyı nereden biliyorum" diye hissederseniz diye baştan söyleyeyim muhtemelen bir yerden bilmiyorsunuz. "Lemon Tree"nin bazı yerlerindeki melodisini andırdığı için bünye ona benzetmeye çalışıyor. Belki François Ozon'un 5 X 2 filminde duymuş olabilirsiniz; ben izlemedim internette gördüm o yüzden doğrudan geçiyorum. Zaten soyadı Ozon olan biriyle asla dalga geçmem. Ahlaksızlık ilkelerime aykırı. Hem şimdi Fransuayı falan boşverin şarkıyı dinleyin. Ayrıca Paolo'nun burnu, Nuovo Cinema Paradiso'daki Alfredo'yla aynı büyüklükte, onun için bile bu adamı sevebilirsiniz.

Fotoğrafını koyamıyorum, çünkü bütün fotoğraflarında kalın sesli, sigara bağımlısı, şair/müzisyen pozları vermiş, bir tane normal hali yok adamın. Onun yerine bu fotoğrafı koydum artık idare edin.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN