4 Mayıs 2010 Salı

Genç Padawanlar Rahatsız Üzerine

Öncelikle şunu söyleyeyim hemen, Dünya üzerinde Jedi Akademisi yok. Ama güçte bazı dalgalanmalar seziyor ben! İnsanların zeka seviyesini kolayca ortaya çıkaran yeni bir moda akımı var, Padawan kuyruğu diyebiliriz buna.

Bildiğim kadarıyla, force meselesine en yakın olan adam bir ara anahaber bültenlerine çıkmıştı, avucunda tohum çimlendirebiliyor ve çay kaşığı bükebiliyordu, bir de biyoenerji muhabbetine vücuduna ütü, çatal, gelin teli vb yapıştıran bir adam vardı. Gelin teli demişken, onunla alakası yok ama magnezyum yanarken çıkan parlak ışığın hastasıyım onu da belirteyim. Bir de insanların gözlerini yalayarak içinden cam çıkaran bir teyze vardı ama onun konumuzla hiç alakası yok. Demem o ki, Star Wars hayranları hariç padawan'lık meselesi kimseyi bağlamıyor. Ama nereden çıktı bu moda arkadaş? Uzun kısa saç meselesi değil, mesela size uzun saçlı zeki bir adam söyleyeyim Newton! Ama düşünüyorum ve azıcık aklı başında bir tane Padawan göremiyorum. Hele gün içinde denk geldiklerim bu gereksiz kısma çaput sarıyorlar ya, yemin ederim Yılan Hikayesi'ndeki dilek ağacı aklıma geliyor o kafayı gördüğüm zaman. "E be köylü kızı, e be köylü kızı" diyesim geliyor, erkekse de çok afedersiniz ama "senin zihniyetini sikeyim" demek istiyorum. Ulan en düzgün olanı kendi karısının ölümüne sebep oldu üstüne Mustafar dikkatinizi çekerim(rte lafı)(bir de "süreç" ve "bakınız" var)(konuşmalarının yaklaşık %30u süreç ve bakınız kelimelerini ihtiva ediyor) "Mustafar" isimli bir gezegende kendini yaktı. Sen bu insanın yaptığı saçmalığı takip ediyorsun.

Valide Hanım ve Peder Bey'in 80lerdeki fotoğraflarını görüp "haleluya!!" diye bağırıyorum, işte bir sonraki kuşaktan bir çok insan da kendi anne babalarının böyle gerizekalı bir moda akımına dahil olabildiklerini gördükleri için aynı şeyi yapacaklar. Yok insanların tercihine saygı falan, bir saniye durup şu videodaki basçının saçlarına bakabilir misiniz?








Ensesinde kunduz besleyen bir insan bu adam. Muhtemelen çocukları bu halini görmesin diye ailesiyle beraber Türkiye'ye göçtü ve YouTube'u aslen o kapattırdı.(Ayrıca David Gilmour'un gitarı da inanılmaz çirkin ama guitar hero'nun plastik gitarını çalsa bile, hiçbir zaman kaleci saçıyla görülmediği ve hatta Wot's... Uh the Deal?ı yazmasından ötürü bile sonsuz kredisi var.) Demek ki, Darth Maul'a özense insanlar, kafalarına plastik boynuz da takacaklar. Dur bir aynaya bak kardeşim. Hatta şu andan tezi yok Darth Maul boynuzu modasını başlatıyorum, bir adet fotoğraf koydum aşağı. Amerika'da dövmeciler, kafatası derisinin altına ufak boynuz yerleştirebiliyorlar, haydi gerizekalılar Amerika'ya!




P.S: İnceburun'un, isminde burun geçmesine rağmen "ilçe" demişim diğer yazıda, uyarı geldi. Arama yapmadan akılda kalan bilgiyle ayı gibi yazdım doğrudan. Onun için buradan tüm Sinoplulardan ve Sinop'a gönül vermişlerden özür diliyorum. Telafi amaçlı olarak aşağı "Anne Beni Yavere Versene" isimli Sinop Türküsü'nü koyuyorum. ccc Forza 57 ccc



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN