22 Nisan 2010 Perşembe


Mesela geceleyin derin uykudayken, birinin gelip üstünüzü örtmesi, aslında sizin için hiç fark etmemiş gibi olması ama bir süre sonra vücuda sıcaklık dalgasının yayılması çok güzel bir his. Belki anneanne evinde kahvaltıda çay içmekle yarışabilir.
Duygusal blogger Monteyn, ilkbaharın bastığı hormonlardan bildirdi.

Evet sana dönüyoruz endokrin sistem!

P.S: Harbiden böyle bir durum da var. Mesela geceleyin bir olayın süper olduğunu düşünüyorum. Sonra sabah kalktığım an mantık ağır bastığı için, "nasıl gerizekalı düşünceler bunlar, kışkış cinler kışkış, yallah cinler yallah." diye Kemal Sunal filmindeki teyze gibi ritm aksatmadan söylüyorum.

Ayrıca buradan yeni blog'umun yakında devreye gireceğini söylemek istiyorum. Buraya devam ederken orası, önceden de bahsettiğim kütüphane mallarını afişe etmeli blog olacak. Elimde fotoğraflar var, ilk olarak jiletçi Oğuz Atay okuyucusu gençlikten başlamayı planlıyorum. Siteye isim bulun da yayına girelim.

P.S2: Hay allahım ya sinirlerim bozuldu. Yorgan örtme yazmışım resmen, evet dostlar bildiğiniz gibi değil hani, hani böyle avucunuza bir kelebek konar sonra aniden uçar gider, ya da böyle Amerikan Güzeli'ndeki poşet uçma sahnesi var ya biraz da onun gibi, biraz belki de 2 girls 1 cup. Ha böyle poşetten 2 girls 1 cup'a gelmişken. Geçenlerde funny games'i izledim. Ailecek musique classique dinlerken, röhöhöyy diye John Zorn giriyor ya, işte yazıda bu etkiyi yaratmaya çalıştım. Bir Haneke kolay yetişmiyor demem; Haneke dediğiniz adam zaten Count Douku'nun ta kendisi. Yok burjuvaziyi eleştiriyor, vay efendim über yönetmen. Ulan Anakin biçti herifi be!

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN