5 Kasım 2009 Perşembe


Siyah beyaz olmayı en çok hak eden müzik videosu olabilir. Araya renk koyamıyorum, hani bazı görüntüler oluyor, mesela Schindler'in Listesi'nde kırmızı palto giyen kız. Siyah/Beyaz'ın içinde öyle güzel duruyor ki onlar, SinCity'de Clive Owen'ın giydiği kırmızı ayakkabılar da öyle. Şarkı benim için TRT 2'de tam 20 yıldır yayınlanan ve tahminimce 20 yıldan beri dekoru,jeneriği değişmeyen PopSaatinden başka bir şeyi hatırlatmıyor. Ayrıca RockMarket'in yayından kalkana kadar ısrarla aynı jeneriği kullanmasına büyük saygılarımı iletiyorum. , Ortalama Türk Rock'ını temsil eden program, klasik yayın akışı: Metallica-One/Sepultura-Roots Bloody Roots/Ganz- Don't Cry/Alternatif bir şey/ diye gider. Özellikle 80lerde genç olan insanların çoğunun Deep Purple mı Led Zeppelin mi, Black Sabbath mı tartışmaları yaptığını hala duyabiliyorum.

İstiklal'de Balık Pazarı'na gidip, Golden Kokoreçten sonraki pasaja girin, orada plak satan amca var. Hayatı bu tartışma üzerine kurulu. Genel olarak hedef gösteren asimetrik harekatlı bir şeyler yazıyormuşum gibi hissettim şu an ama gerçekten öyle. Bu ülkede bir nesil Bulutsuzluk Özlemi'yle yetişti. Aşağıya Klips ve Onlar adı altında en az Insane Clown Posse kadar korku saçan isme sahip grubumuzun Eurovision şarkısını yerleştiriyorum. Bunların röportajını okumuştum, Melih Kibar falan çok umutluydu, şarkının içinde farklı dillerde sevgi dostluk, mesajları, subliminal bir şeyler var diye.


Yalnız klavyeci abimiz neden mezuniyet cüppesiyle çıkmış onu anlayamadım.
Gitarı da Dieter Bohlen'in kuzeni çalıyor, zira gitarı yumruklama stilleri aynı, hemen aşağı bir adet gömelim. Ha Modern Talking'e laf atan olursa onun ağzını yüzünü kırarım o ayrı bir konu.




2 yorum:

victor's secret dedi ki...

aman tanrım! candan erçetin değil mi o? ='D

monteyn dedi ki...

Ta kendisi. Yalnız şöyle bi durum olmuş galiba. Seden Gürel katılacakmış aslında, ama sınavları varmış. Mimarlık Fakültesi de izin vermemiş buna, onun yerine Candan Erçetin'i bulmuşlar. Şimdi burada Olacak O Kadar Dersi vermek istiyorum: "Eee büyüklerimiz böyle yaptıkça biz daha çooook Eurovision'da rezil oluruz."

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN