23 Haziran 2009 Salı

Yolda Duyulanlar Üzerine


Geçen gün yine, sokaklarda gezip yalnızlığımı, umarsızlığımı, ürkekliğimi ve kalitesiz şiirlerde kullanılan ve yalnızlığı betimleyen diğer kelimeleri dinlerken beni çileden çıkartacak bir olayla karşılaştım:
"Aziz Nesin'den daha doğru mu biliceez abi, %60 aptal demiş, bence az bile demiş %90 olması lazım,lezeheheheze"

YETER!!!

Yemin ederim, şu klişelerle ülkeyi Muz Cumhuriyetine çevirdiniz be. Ama sizin için çok sağlam bi planım var. Bütün bürokratik problemleri halletikten sonra 1 hafta içerisinde gönderiyorum projemi. Bundan sonra "Aziz Nesin" "az bile demiş" "%li herhangi bir değer" kelimesini kullananları tespit edecek bir sensör geliştirdim. Sensör bu cümleyi her duyduğunda elektrik akımı veriyor, ayrıca güneş pili kullandığı için yeşil bir cihaz. Eğer bunu tekrarlamaya devam ederse voltajı arttırıyor. Üçüncüden sonra en yakın polis karakolunu arayıp arkadaşı aldırtıyoruz ve direkt Kara Murat Filmlerinde işçilerin çalıştırıldığı taş ocaklarına yolluyoruz. Yok vazgeçtim, daha apokaliptik bi yer olması lazım, hah buldum. Şu On Emir filmi vardı çok eski, Hz.Musa falan filan, işte orada piramitleri yaparken çekilen eziyeti gördüğümden beri çok korkarım piramit yapıcısı olmaktan. Bu yüzden okuyup adam olmaya karar verdim. Neyse, işte tam Yozgat'a ya da Bayburt'a kuracağım bu piramitlerin şantiyesini. Hayır Nil Nehri gibi suyla da taşıyamayacaksınız. Direkt İran'dan taşı sürükleye sürükleye Bayburt'a kadar çekeceksiniz.


Değerli okurlar, bu tip insanları çevremizde gördüğümüz zaman laf koymaktan, bakışlarımızla ezmekten lütfen kaçınmayalım. Size yemin ediyorum, ülkenin gelişmesinin önündeki en büyük engellerden biridir bu insanlar. Diğer klişelere saygım var, ama bunu artık söyleyecek insana Daltonların ayağındaki o demir gülleden takarak, İstiklal'de bir Cumartesi gecesi insan yoğunluğunda sokağın ortasına bırakmak istiyorum.
P.S: Bu arada Bir Cumartesi Gecesi İnsan Yoğunluğu, zihinde A Midsummer Nights Dream ahengi bırakmıyor mu? Ayrıca çok kötü bir orta yaş üstü amca esprisi gibi durmuş olabilir ama ben duygularımda çok samimiyim okur! Espri yapmadım!(Ayrıca bulunduğum İnternet Kafe'de tam şu an Karagümrük Yanıyor çalıyor, bunun yanında ben bu şarkıyı ezbere biliyorum. Tamam artık çok rahat bir şekilde bu sayfayı İnternet Bilmemne idaresi başkanlığına şikayet edip kapatma hakkına sahipsiniz. Ya şarkının sözleri resmen kafamda 10kilobaytlık yer kaplıyor şu an ve aklımdan silemiyorum. Shift del'le bile silemem, çocukluğun nokta anıları gibi kalmış. İki yaşımdayken para yutmuştum ve o paranın acaip tadını hala unutamıyorum, işte Karagümrük Yanıyor o para gibi bir şey, muhtemelen 83 yaşımda bile ezbere bileceğim bir şarkı olacak.

1 yorum:

cumhuriyetkitaplari dedi ki...

Şantiyeyi yurdumun güzide ili Siirt'e kur, şantiye şefi olarak da Ümran'ı ata.


Siyaset hakkında tek yargım, siyasetin gereksiz bir şey olduğu yönünde olduğuçün, aslında yorum yapmam gereken konuyu, ess geçiyorum.

(bkz: yürü şimdi şahit mahit yazarlar)
(bkz: kaçın sahibi geldi)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN