20 Mayıs 2009 Çarşamba

Aile Bağları Üzerine



Yıllardır içimde yara olmuş bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum. Bence Daniel Radcliffe, Bono ve Robin Williams'ın medyadan çok gizli ilişkileri sonucu doğan, gayr-i meşru çocuğu.
Oh be söyledim rahatladım,yalnız olmadığımı biliyorum ama kimse bu gerçeği niye açığa çıkarmak istemiyor ben onu anlayamıyorum. Hatta birleşelim dostlarım, şu Bono ve Robin'in yıllardır kabul etmedikleri yetimi tekrar ailesine geri verelim.
Ne diyor Yunus Emre:

"Gelin birlik olalım.
İşi kolay kılalım,
Sevelim sevilelim,
Dünya kimseye kalmaz."

Peki Yeliz isimli 70lerin Türk Pop sanatçısı Yunus Emre'ye cevap vermekte gecikmeyerek ne demiş:

Bu ne dünya kardeşim seven sevene
Bu ne dünya kardeşim böyle
Bir garip buruk içim bilmem ki niye
Belki de sevdiğim yok diye "

Konum bu değildi, aptalca kopmak zorunda kaldım. Size tekrar söylüyorum lütfen dostlarım bu gerçeği ortaya çıkaralım.
(Bu arada: "Bakalım Yunus'un Yeliz'e cevabı ne olacak? Bu tartışma alevlenecek mi, yoksa Yunus egosunu sıfırlamanın getirdiği avantajla cevap vermeyerek bir nevi: "Yeliz kim? Ben onunla tartışıp onun seviyesine bile inmem!" mi diyecek?)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN