24 Mayıs 2011 Salı

@Bordeaux Üzerine



Geceleri kafamdan blog yazıp yazıp, buraya aktarmıyorum çok sevgili okurlar. Kendimce eğlenip, bazen kendime müzik tavsiye ediyorum mesela. "Bence hiç güzel değil bu şarkı" falan dediğim oluyor mesela, uyur uyanık haldeyken. Bazı zamanlar kafada çok güzel şarkı çalar, ya da şöyle kallavi bir resim görüp "ananı sikeyim ananı sikeyim çok güzel" diyip uyanırız ancak, benim şimdiye kadar yapabildiğim tek şey, bu şarkılardan bir tanesini uyanıp telefona kaydetmekti. Açıkçası gece aniden arayan Sezen Aksu tadı yakalamak için yaptım, hemen müzisyen arkadaşımı arayıp melodiyi mırıldandım. "Abi bu şarkı zaten Sezen Aksu'nun Erkek Güzeli" dedi. İşte o an fark ettim ki, bu ilham perisi denilen -ki peri'yi nedense dişi olarak tahayyül etmeme rağmen, Fairly Odd Parents'dan sonra bu görüşüm değişti diyebilirim- pis sadece Sezen Aksu'ya şarkı veriyor, geri kalan ilham meraklılarına sadece eski şarkıları ve "Özgür Buldum Remix" ya da "Ozan Çolakoğlu Remix" gibi versiyonlarını veriyor. Özgür Buldum Remix'i Dudu albümüne sahip olanlar bilirler. Ciddi anlamda çok yüksek sayıda New Order ve Depeche Mode saçma remiks isimleri duymuş olsam da "Özgür Buldum Remix" bunları tokatlayıp geçiyor sevgili dostlarım.

Değerli okurlar, şimdi buraya diğer gamil hesabımdan bir fotoğraf yüklemek için dInternet Explorer'ı açmak durumunda kaldım. Ben bu internet explorer'ın kodlarını yazanların kaynatalarını sikeyim çok afedersiniz. Program açıldığı gibi mi kitlenir, bu adamlara "Welcome to my first Web-Page" html kodları yazmak bile haram olmalı. Oha harbiden program çöktü! Açacağı şey de kıytırık bir resim yani. Gözünü sevdiğim Chrome'u, senin ben minimalliğini yiyeyim. Hah henüz düzeldi, ve abartmıyorum bir 3 dakikadır bunları yazarak oyalanıyorum. Microsoft'dakilerin kaynatalarının çoğu nedense Twin Peaks'de yaşadığını hayal ettim, neden bilmiyorum. Ama umarım hepsi orada, herkesin birbirine yalan söylediği, adeta Mahallenin Muhtarları'ndan(Kandemir Konduk yazdı, Filiz Kaynak Yönetti) eksik olmayan entrikaların yaşandığı yerde yaşıyordur.
Efendim, biliyorsunuz, bir süre önce facebook duvarımda komikli video ve marketten cips çalan martı gifleri paylaşılmadığı için kendisini kapamıştım. Ancak, sürekli bu site hakkında sosyal mesajlar veriyordum. Vay işte efendim, kimlik bilgilerimizi takip ediyorlar, yok işte Mark Zuckerberg Harvard 3.Yurdun camından işemiş bilmem ne, diye karalama kampanyaları yapıyordum. Açıkçası ne yalan söyleyeyim bunların hiçbirini yapmıyordum, isteyen istediği yere üye olur, bana mı kaldı amına koyayım onu engellemek. Ancak bu fotoğrafı benimle paylaşmış olan kadim dostum Joseph Stiglitz'e de anlattığım bir şey vardı. Ulan @Boston, @Nice, @San Tropez, @SoHo, @London yazmak elzemken, niye delikanlı biri çıkıp da @Yozgat, @Gerze, @Çankırı yazmıyor? Ya bu Boston, Nice, San Tropez illerine gidenlerin belirtmesi gereken çok önemli bir şey var, ya da Gerzeli vatandaş nerede olduğunu çevresine aktarmak istemiyor. Nedir bunların dertleri, falan diyordum, sonunda Emin Ekiz isimli vatandaş bu olaya bir el atıp, böyle bir akım başlatmış. Ben yalan atmayacağım şu an Bordeaux'dayım, zaten ben okuruma şimdiye kadar hiç yalan atmadım da. Burada gündüz hissedilen hava sıcaklığı 26C derece civarında seyrediyor, isteyen bakabilir. Neyse değerli okurlar bu en üstteki resim de Death Grips'in ex military isimli öfkeli mix-tape'i, daha The Antlers'ın albümünden falan da bahsetmek isterdim ama siktiredin. Yeni çıkan albümleri tanıtmak benim görevim değil.


P.S: Şarkıdaki sample'ı biliyorsunuz, seviyorsunuz.Hypnotoad kafası

3 yorum:

exlibris dedi ki...

sevgili monteyn, lütfen içinden yalan atma... biraz daha sık yaz, arada buralara da salla! sana söz murat belge'nin "başka ülkeler başka denizler" volume 4'ü ben yazacam, ghost-writer'lık yapıyorum bu arada :)
@antep

monteyn dedi ki...

Sayın Exlibris,sabah 4lere kadar eserim üzerinde açlışıyorum. Biliyorsunuz Kayıp Zamanın İzinde 2'nin üslup olarak Proust pisini sikmesi gerekiyor. Ayrıca fıstıklar için teşekkürler.

BU ARADA BURAYI OKUYAN DİĞER OKURLAR VARSA SESLENİYORUM! EXLIBRIS BANA GERÇEKTEN FISTIK YOLLADI. HEP BİR TÜKETEYİM MANTIĞI VAR! DÜNYANIN TÜM ÇİÇEKLERİ DİYORUM!

Emin Ekiz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN