16 Nisan 2009 Perşembe

hücum kayıt


Bugün öykü yazacaktım, ancak az önce yaşadığım bir deneyim o kadar sinirlendirdi ki beni, buraya yazıp zehrimi akıtmam lazım.

Yaklaşık, yarım saat önce amfideyken, birileri hapşurdu. Tabii buna sinirlenecek değilim, ancak ıslak odunla sırtına vurularak sakat bırakılası biri, sırf yanında hanım kişi bulunduğu için "Kaliteli yaşa, ehekemehekere" diyerek bağırdı.

Keşke şu yazdıklarımı okuyabilseydi, ancak internetle tek ilişkisinin facebook olduğunu tahmin ettiğim bu kişiye Allah müstehakını versin demek istiyorum, belanı versin de demiyorum. Çünkü onun hak ettiğinin daha beter bir şey olduğunu düşünüyorum.

Son 10 yıldır "İyi yaşa!" muhabbeti yayılmaya başladı.
EY İNSANOĞLU BİZ KEYFİMİZDEN ÇOK YAŞA DEMİYORUZ.
Türkçe'ye bu terimin girişi çok eskiye dayanıyor, ruhun ağızdan çıkacağına inanan topluluk, hapşuran kişiye ölmesin, ruhunu korusun falan diye bunu demekte.
Yani kimsenin, zaten "aman çok yaşasın, bana da sen de gör" desin de birlikte uzun uzun yaşayalım diye bir kaygısı yok.

Dile oturmuş, kullanılan bir şeyi böyle gerizekalıca deforme edenler beni çıldırtıyor. Çok ciddi söylüyorum hem iyi yaşa, hem de -bunu ilk defa duymama rağmen- kaliteli yaşa diyenlerin hepsinin ağzına titanyum kaplama muştayla vurmak istiyorum. Umarım beyin sarsıntısı geçirip bu anlamsız isteklerinden vazgeçerler diye.

Temenniye bak ya,"iyi yaşa!". Vay çok pozitifsin dostum, seni tebrik ederim, hatta adresini yollarsan, sana cilt cilt NLP teknikleri kitabı ve de ekstra olarak bir tane de "the secret" yollayabilirim. (hadi yine iyisin The Secret'ın sadece kitabını değil yanında filminin DVD'sini de yolluyorum). Onları bitirdiğin zaman Doğan Cüceloğlu'yla besliycem seni, ne biçim bir canavar olursun o zaman bilemiyorum.

Kaliteli Yaşa, diyen arkadaşa hiçbir şey diyemiyorum zaten, artık o kadar kızışmış ki, böyle Orta 2 esprilerini bağıra çağıra 200 kişinin ortasında, "belki dikkat çekerim lan!" diyerekten söyleyebilecek kıvama gelmiş. Raging Bull'da Robert de Niro, güzel bir hanımla takılırken, sırf kendini kontrol altına almak için donundan içeri buzlu su döküyor.( Fotoğrafı direkt filmden print screen yaptım, Gogol'da aratınca bulamazsınız, dünyada ilk defa Monteyn'de) İşte, o insanoğluna bu yöntemi tavsiye ediyorum, çünkü ancak böyle fiziksel bir yöntem paklayabilir. Beyne, limiti artı sonsuzda olacak şekilde basılan testosteron hormonu malesef sinirleri felç etmiş, sadece limbik beyin işlevselliğini korumakta, ki zaten limbik beyin dediğimiz de kertenkelelerde de olan bir şey. Olmadı artık sonbahara kadar seni bir şekilde kayıt altına alıp, bir hücreye yerleştirmek durumunda kalacağımızı belirtmek isterim. Kuzuların sessizliğinde Anthony Hopkins'in yüzüne takılan olayın aynısının ağız için olanını geliştirdim, onun da takılması durumunda mutlu yarınlara elele koşacağımıza inanıyorum.

Hatta sana şiir yazdım.

Lafı eveleyip gevelemeyeceğim
İnşallah rahatlarsın demek istiyorum sadece,
Bildiğin gibi değil aslında; çok kötü durumdasın farkında değilsin,
İşte, insanoğlunun hormonları ne yaparsın,
Desem de
O kadar hayvansın ki, baş harflere baksana

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN