14 Ocak 2009 Çarşamba

Blog yazmak üzerine

Girişin Monteyn arkadaşımızı ne kadar andırdığına dair bir bilgilendirme yapmama gerek olmadığını düşünüyorum(başlığım "... üzerine" yazılma atili vesaire. Evet, ben monteyn'in 21.yüzyıl'da reenkarne olmuş hali değilim, ve de olamam da, ama yazdıklarını takdir ettiğim bir Fransız beyefendisinin ismini kullanmayacağım da kimin ismini kullanacağım, sorarım size ey bu blog'u okuyan şahıs.

Açıkçası blog'u önümüzdeki iki ay boyunca kimsenin okumasını beklemiyorum, sonra da tüm tanıdığım insanlara yollayıp ancak öyle tanıtmayı planlıyorum.


Love, Peace and, Harmony
Very nice, very nice, very nice
Maybe in the next world?

Demek ve, Death of a Disco Dancer'la ilk yazıyı sonlandırmak istiyorum.
Söylemezsem ölürüm, The Smiths'in hastasıyım; blogların ustasıyım.

2 yorum:

cumhuriyet kitaplari dedi ki...

monteyn kardeşim, senin çok acil tarafından egşiye geri dönmen lazım. yazdıklarının tamamını okumadım/okuyamadım, biraz kinsel olacak belki ama; "bana kafka diyene bak a.k.u." ya senin için dolmuş, ya da bnm kefamın pekmezi dipsavaktan sızıp gitmiş.

seksen aksu dan geliyor:
"geri dön, geri döön."

cumhuriyet kitaplari dedi ki...

Sayfanın bu, yeni tasarımı daha iyi olmuş.
Bir de ben gibi eblekler için, kenara köşeye bi yorum kutusu felam yerleştirsen?

Elemanın biri(Serdar Gökalp) blog sayfalarında yapılan yoruma, yayınlamadan önce izin verme benzeri bir şeyden bahsetmişti.

Bu ve buna benzer varolması insanlık suçu olan yorumları makasa almana yardımcı olabilir.

Önemli not:Sil de sileyim.

Hadi hayırlı tıraşlar.

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN