21 Ocak 2009 Çarşamba

"Ağlayan Çocuk" üzerine


Benim kafam mı iyi, yoksa "Ağlayan Çocuk" portresi, Ian Curtis'in çocukluğunda yaptırdığı bir portre midir yıllardır anlayamadım. [Ha Ağlayan Çocuk zaten kitsch'in önde gidenidir, ben 5 yaşındayken (annemle beraber altın gününe gittiğim zamanlar yani) bir evde bunun heybetli bir tuvale yapılmış olanını görmüştüm. O günden beri de zaten ağlayan çocuğun derdini çözmeye adadım kendimi.(Yok ulan ne adıycam, Türkiye'de ilk kez Sızıntı Dergisi'inde yayınlanmış bi resmin derdine mi düşeceğim? Bana ne, hatta bana nelerin en kralı!!!]
(Parantez içi parantez olduğu için köşeli parantezi tercih ettim, ama bu hafif matematiksel hareketi kendime yakıştıramadım. Neyse TDK bunu da sitesinde, ya da saman kağıda bastığı kitaplarda örnek olarak kullansın)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2010 MONTEYN